De eerste vlucht - Reisverslag uit Bedford, Verenigd Koninkrijk van Michael Sande - WaarBenJij.nu De eerste vlucht - Reisverslag uit Bedford, Verenigd Koninkrijk van Michael Sande - WaarBenJij.nu

De eerste vlucht

Door: Michael van der Sande

Blijf op de hoogte en volg Michael

05 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bedford

Op het moment dat ik dit schrijf zit ik aan tafel bij mijn vader in Engeland. Mijn twee tassen (Backpack + normale tas) heb ik helemaal overhoop moeten halen omdat ik vergeten was van elk item een foto te maken; verzekeringskwestie. Ben je dus net vertrokken, kom je er achter wat je allemaal nog had moeten doen. Heb serieus dromen gehad waar ik al in Botswana was, met allemaal spullen die ik had vergeten.

Zit nu mijn inschrijfbrief voor het Law College af te maken, en die gaat vandaag, getekend en wel, op de post richting hilversum. Efficent. Daarnaast heb je natuurlijk ook de mensen die je niet meer echt gedag heb gezegd. Marga en Hans van Drimmelen, tot volgend jaar Juli. Dan kom ik weer een martino proberen, een gezond en zonnig jaar toegewenst zonder nare gebroken ribben en dergelijke.

Wat ik wel goed heb afgesloten, was het uitgaansleven in hilversum. Een legandarische avond in de altijd gezellige G-spot van Hilversum. Half 5 rolde ik mn bedje in, 6uur stond de wekker. Met weinig succes overigens, want die heb ik blijkbaar een iets te harde tik gegeven, want om 7uur werd ik pas wakker gemaakt.

Vlucht om 8:40, jezus wat was ik kapot zeg. En met mij ook de anderen natuurlijk, dat dan vervolgens toch twee van je beste maatjes, Laszlo Aupers en Eline Duk, op schiphol staan om je uit te zwaaien, terwijl die dezelfde avond hebben meegemaakt als jij, vind ik geweldig.

17uur morgen vertrekt mijn vlucht naar Botswana, Tot volgend jaar

  • 05 Augustus 2011 - 11:16

    Stijn Rutgers:

    Veel plezier ouwe, ik blijf je wel volgen. Best leuk om te lezen;)

  • 06 Augustus 2011 - 08:48

    Linde De Nie:

    Leuk Michael! Heel veel plezier, ik blijf je ook volgen :)

  • 08 Augustus 2011 - 09:52

    Bas Van Der Sande:

    Maandag 8 augustus: je zal waarschijnlijk nu op de plaats van bestemming zijn. Ik kijk uit naar het volgende verslag met je eerste ervaringen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Vanaf dit medium zal ik iedereen zo veel mogelijk op de hoogte gaan houden van mijn activiteiten in het komende jaar in Africa.

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 25178

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2011 - 30 November -0001

Project Trust Botswana

Landen bezocht: