Back to the Jungle - Reisverslag uit Maun, Botswana van Michael Sande - WaarBenJij.nu Back to the Jungle - Reisverslag uit Maun, Botswana van Michael Sande - WaarBenJij.nu

Back to the Jungle

Door: Michael van der Sande

Blijf op de hoogte en volg Michael

04 September 2011 | Botswana, Maun

En dat was het dan. Ik pak zo de bus terug naar Shakawe en mijn project. Volgende maand ben ik weer online. Ik ben praktisch elke avond tussen 8-9 (GMT +1) lokale tijd mobiel bereikbaar op +267 72226220. Voeg me ook toe op Skype: Michaelvandersande.

Tot over een maand.

  • 04 September 2011 - 09:25

    Zusje Thijs:

    Have fun vriend!

  • 04 September 2011 - 23:21

    Valentijn Griffioen:

    Ik heb net al je verslagen gelezen en man, wat kan jij het allemaal leuk brengen. Volgens mij geniet je er erg van en heb je het naar je zin. Ik blijf zeker weten je blog in de gaten houden!
    X

  • 21 September 2011 - 11:28

    Coen Ruys:

    Hi Michael. Niks dan bewondering. maak een mooie sheet die ik als hoofdsponsor kan gebruiken in onze presentaties.
    als het uitkomt met de examens van Coen dan komen wij.

  • 04 Oktober 2011 - 18:57

    Lela:

    He kanjer,

    Daar ben ik eindelijk. Wat gaaf om al je verhalen te lezen. Heerlijk zoals je alles beschrijft met een dosis humor. Ben errug benieuwd naar foto's!

    Hoor van mama natuurlijk steeds hoe het met je gaat. En lees ook dat de 1e periode af en toe zwaar was, zeker toen je ziek was. Maar je hebt je er doorheen
    geslagen, topper! Sterker nog, je bent volgens mij inmiddels prima gewend aan het
    Bana Ba Metsi leven en de kids willen
    steeds

  • 04 Oktober 2011 - 19:21

    Lela:

    ... En de kids willen steeds meer aandacht van je. Waarom verbaast dat me niet...!!

    ik hoorde van mama dat er inmiddels een 3e persoon is bijgekomen. Hoop dat je het daar ook goed mee kunt vinden, want met z'n 3en lijkt me best lastig.

    Met je kleine neefjes gaat het goed. Marcje wordt elke dag een grotere boef en zit regelmatig op de gang of de trap voor straf. Bv omdat hij schreeuwt of soms slaat. Hem op de gang zetten is alleen best een uitdaging, want hij rent gewoon lachend weg en roept: "ik ben moe, ik ben kapot, ik kan niet meer, ik ga nooit op de trap mama!" Verder vindt hij het erg leuk om bij 'Oppert Hein' boodschappen te doen.

    Kleine Jesse is nu 10weken. Groeit als kool, hij is wat zwaarder en groter dan de gemiddelde baby! En hij lacht al flink. Ik ga morgen even naar mama met hem, zij heeft hem al ruim 4weken niet meer gezien, want we waren naar Spanje.

    Ik zag dat Tijn al gereageerd heeft, Tes is super druk. Ze doet er naast communicatie wetenschappen nog een 2e studie bij, economie en bedrijfskunde. En verder heeft ze per december een eigen huisje in Adam! Ze gaat zeker nog reageren naar je!

    Nou lieverd, ik ga je zeker binnenkort proberen te bellen en hou natuurlijk via
    deze site contact met je. Erg benieuwd
    naar de nieuwe verhalen. Hoop dat het
    nog beter met je gaat! Hou je taai daar!

    Hele dikke knuffel van ons allemaal!
    Xxx Lela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Vanaf dit medium zal ik iedereen zo veel mogelijk op de hoogte gaan houden van mijn activiteiten in het komende jaar in Africa.

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 25176

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2011 - 30 November -0001

Project Trust Botswana

Landen bezocht: